Thursday, January 18, 2018

Myslím, že jsem viděl medvěda !!! (I think I saw a bear!!!)

Praha byla zatím mým nejoblíbenějším městem k návštěvě! Šli jsme a viděli mnoho věcí včetně některých neuvěřitelných výkonů. Zatímco v Praze jsem visel s některými skvělými lidmi a pokračoval v dobrodružství, které bych nikdy nečekal dělat. Jednoho dne, kdy jsme měli nějaký volný čas, Mat, Katie, Rachel, Carl, konnor a já jsme se rozhodli prozkoumat město. Při procházce ulicemi jsme se rozhodli, že se ujdeme cestou méně cestou a vydáme se na stranu venku v naději, že najdeme podvodnou věž Eiffle. Vylezli jsme, jak se mi zdálo jako milion kopců, když spálily nohy a nohy. Carl a Konnor odešli jenom Mat, Rachel, Katie a já, abychom našli podvodníka. Konečně jsme ji našli na nejvyšším kopci, pak ne tak nečekané. Jsme v klidu na vrcholu !! To mě zabil ..... No hlavně jen moje nohy, přísahám, že tam bylo alespoň 1000 kroků! Každopádně jsme se dostali na vrchol a pohled byl úžasný! Byl milý! Nemohl jsem uvěřit svým očím a bolesti a bolesti stály za to. Bylo to opravdu moje oblíbená dobrodružství v tomto městě a nemůžu se dočkat, až uvidím, jaké další dobrodružné akce přijdu! Vzrušení je nesnesitelné!

Prague was so far my favorite city to visit! We went and saw many things including some very incredible performances. While in Prague I hung out with some great people and went on an adventure that I would have never expected to do. One day when we had some free time, Matt, Katie, Rachel, Carl, konnor and I decided to explore the city. While walking through the streets we decided to take the road less traveled and head out to the country side in hopes to find the imposter Eiffle tower. We climbed what seemed like a million hills as my feet and legs burned. Carl and Konnor left leaving only Matt, Rachel, Katie and I to find the imposter. Finally we found it on the highest hill of course, then the not so unexpected came. WE CLIMBED TO THE TOP!!!! This killed me..... Well mainly just my legs, I swear there was at least 1,000 steps!!! Anyways we got to the top and the view was amazing! It was beary nice! I couldn't believe my eyes, and the aches and pains were worth the view. That was truly my favorite adventure in that city and I can't wait to see what other adventures I will take! The excitement is unbearable!!

No comments:

Post a Comment

Why did it have to end?!?

I'm sad that the trip has come to an end because I truly had the time of my life. Never in my life did I think that I would travel to Eu...